چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: ۵۰۰ جلد کتاب در زمینه‌های علمی، فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و سایر موضوعات در این شهرستان به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شده است.

کتاب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سید علی حسینی ضمن اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و توصیه کارشناسان بر ماندن در خانه گفت: توزیع این تعداد کتاب می‌تواند فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت عنوان کرد: این اقدام با هدف دسترسی ساده و رایگان شهروندان به کتاب‌های چاپ سال انجام شده است.

وی بیان کرد: بالا بودن قیمت کتاب و وضعیت نامناسب اقتصادی برخی مردم نیاز به حمایت دولت برای افزایش سرانه کتاب در خانواده ها را ضروری تر کرده است

حسینی افزود: هرساله براساس راهبرد حمایتی دولت بخشی از آثار چاپ شده نویسندگان استان توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری و به صورت رایگان در اختیار نهادهای آموزشی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ادارات و شهروندان اهل مطالعه قرار می‌گیرد.  

وی افزود: نویسندگان شهرستان که در سال جاری دارای اثر منتشر شده هستند می توانند برای  برخورداری از سیاست حمایتی خرید کتاب به اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

کد خبر 491800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha