چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

رئیس نظام صنفی رایانه کرمانشاه گفت: فروش اینترنتی واحدهای صنفی در کرمانشاه آغاز می‌شود.

فروش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، «محمدرضا علیخانی» گفت: با توجه به رکودی که به دنبال شیوع ویروس کرونا برای واحدهای صنفی کرمانشاه ایجاد شده و بسیاری از مردم برای خرید از خانه خارج نمی‌شوند، راه‌اندازی فروش اینترنتی برای واحدهای صنفی کرمانشاه راهکار مناسبی است.

وی ادامه داد: این پیشنهاد را در جلسه اخیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مطرح کردیم که تصویب شد و احتمالا امروز(چهارشنبه ۲۱ اسفند) مصوبه آن ابلاغ خواهد شد تا بخش‌های مربوطه از جمله اتاق اصناف، شهرداری، صدا و سیما و... پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: عمده زیرساخت‌های این طرح آماده است و می‌توان ظرف ۴۸ ساعت آن را راه‌اندازی کرد.

رئیس نظام صنفی رایانه کرمانشاه درباره روند اجرای این طرح نیز عنوان کرد: یک پِلت فرم واحد برای همه واحدهای صنفی تعریف می‌شود که می‌توانند محصولات خود را در آن معرفی کنند و این محصولات پس از تایید اتحادیه یا اتاق اصناف برای خریداران نمایش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای تمام رسته‌های صنفی بدون محدودیت قابل اجرا است، برآورد کرد حدود ۱۸ هزار واحد صنفی دارای مجوز کرمانشاه بتوانند فروش اینترنتی محصولات خود را راه‌اندازی کنند.

علیخانی ادامه داد: در کشور برخی فروشگاه‌ها به صورت اختصاصی فروش آنلاین دارند، اما اینکه یک پلت فرم واحد برای تمام واحدهای صنفی داشته باشیم، تاکنون اجرا نشده است و این طرح برای اولین بار در کشور در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

کد خبر 491758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha