معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با توجه به بالا بودن مصرف آب از مردم خواست خانه‌تکانی نوروز را به تعویق بیندازند.

آب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، رضا داوودی اظهار کرد: با وجود همه توصیه‌هایی که به مردم داشتیم، به دلیل شیوع کرونا و رعایت مسائل بهداشت فردی، مصرف آب در کرمانشاه بسیار بالا است.

وی ادامه داد: اگرچه با نهایت ظرفیتی که در اختیار داریم آب تامین می‌کنیم و حتی از آب چاه‌های شهرداری و ... نیز کمک گرفته ایم، اما اگر این روند مصرف تداوم داشته باشد ممکن است با مشکل روبرو شویم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: اکنون قطعی و یا افت فشار در هیچ منطقه‌ای از شهر نداریم، اما اگر این شیوه مصرف ادامه پیدا کند احتمال قطعی و افت فشار در روزهای پایانی سال وجود دارد.

داوودی بخش عمده مصرف آب را مربوط به شست و شوی دست و استحمام دانست و گفت: تقاضا داریم مردم هنگام شست و شوی دست حتما آب را ببندند و زمان حمام را نیز کوتاه کنند.

وی بیان کرد: خانه‌تکانی مصرف آب را دو چندان خواهد کرد و در این شرایط که مردم برای رعایت مسائل بهداشتی به آب نیاز دارند، با مشکل مواجه خواهیم شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از احتمال افزایش قابل توجه مصرف آب در ایام تطعیلات عید خبر داد و گفت: احتمالا بدترین عید را از نظر مصرف آب داشته باشیم.

داوودی همچنین از مردم خواست هرگونه قطعی و افت فشار آب را با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند.

کد خبر 491640

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha