مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

فرماندار همدان گفت: شورای نگهبان صحت یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین را تایید کرده‌است.

انتخابات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین افشاری چهارشنبه ۲۱ اسفند اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان همدان و فامنین برای اجرای سالم و با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش فراوانی کرد و عوامل بسیاری به‌ویژه هیات نظارت در این همکای و تعامل خوبی داشتند که شایسته قدردانی است.

وی با بیان این‌که رفتار نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه همدان و فامنین نیز بلوغ بیشتری داشت؛ افزود: مردم شریف و ولایتمدار همدان هم با حضور آگاهانه در انتخابات پایبندی خویش را به آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت کردند.

افشاری گفت: ۵۸۹ هزار و ۴۱۵ هزار نفر در شهرستان‌های همدان و فامنین واجد شرایط رای دادن بودند و شمار آرای ماخوذه ۲۱۱ هزار و ۳۵۲ بود.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: ۳۵۲ شعبه برای جمع‌آوری آرا در شهرستان‌های همدان و فامنین راه‌اندازی شد و در مجموع ۳۵.۹ درصد واجدان شرایط این حوزه در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافتند.

به گفته وی ۵۵ داوطلب برای تکیه زدن بر ۲ کرسی مجلس در این حوره انتخابیه رقابت کردند که حاجی بابایی با ۹۵ هزار و ۷۲۷ رای و فلاحی با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای بیشترین میزان آرا را کسب کردند.

کد خبر 491582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha