چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

رئیس هیأت دوومیدانی مازندران گفت: آنهایی که به مجمع دوومیدانی نیامدند، به این رشته خیانت کردند و باید پاسخگو باشند.

انتخابات دوومیدانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس اورنگ مستقیم  در مورد حواشی رخ داده در برگزاری انتخابات دوومیدانی اظهار داشت: وزارت ورزش که مرجع تصمیم‌گیری برای ورزش است و نهاد بالادستی همه فدراسیون‌ها محسوب می‌شود، اعلام کرد انتخابات باید روز نوزدهم اسفند برگزار شود و به هیچ وجه عقب نمی‌افتد. طبیعتا همه هیأت‌ها، مجموعه فدراسیون و اعضای مجمع باید تبعیت کنند اما در روز مجمع برخی از هیأت‌ها کارشکنی کردند و به مجمع نیامدند. نمی‌دانم چرا آنها به 28 نفری که به مجمع آمده بودند احترام نگذاشتند. اگر از شیوع بیماری کرونا می‌ترسیدند، چرا سر کار می‌روند؟ 

وی گفت: من تلفنی با رئیس هیأت آذربایجان غربی صحبت کردم. او به من می‌گوید در مجمع حضور پیدا نمی‌کنم. وقتی می‌گویم می‌توانی دبیر را بفرستی می‌گوید او را هم نمی‌فرستم چون مریض  می‌شود اما این در حالی است که دبیر آن هیأت اعلام آمادگی کرده است و می‌گوید اگر رئیس هیأت نامه بدهد، می‌روم. در روز مجمع هم نماینده آذربایجان غربی با سربرگ رسمی هیأت در مجمع حضور پیدا کرد و رای هم داد.

مستقیم ادامه داد: نمی‌دانم چرا برخی رؤسای هیأت‌ها دستور مدیر کل و وزارت ورزش را رعایت نمی‌کنند؟ این چه حرف مسخره‌ای است که می‌گویند به خاطر کرونا نمی‌آییم. اگر دیرتر برگزار می‌شد، همین افراد می‌گفتند چرا عقب افتاده است.

رئیس هیأت دو و میدانی مازندران در مورد اینکه چرا این افراد به دنبال تعویق انتخابات بودند، گفت: آنها طرفداران کیهانی و به دنبال این بودند که انتخابات بعد از المپیک برگزار شود و چند نامزد به دوره بازنشستگی رسیده باشند و نتوانند به انتخابات بیایند. کیهانی وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرد، می‌گوید برنامه‌ای ندارد چون او قصدش این بود انتخابات برگزار نشود. وزارت ورزش تمام تمهیدات را برای هیأت‌ها آماده و حتی اتاق‌ها را ایزوله کرده بود. به نظرم آنها باید خجالت بکشند که در انتخابات شرکت نکردند. 

مستقیم ادامه داد: شهبازی نماینده داوران روز قبل از مجمع می‌گوید، می‌آیم ولی صبح مجمع تماس می‌گیرد و می‌گوید پلیس راه زنجان جلوی ما را گرفته و اجازه نمی‌دهد به سمت تهران بیاییم اما این در حالی است که نماینده هیأت زنجان حضور پیدا کرده بود. مسئولان مجمع هم وقتی دیدند نماینده داوران به مجمع نمی‌رسد بلافاصله فرد دیگری را معرفی کردند. با دبیر هیات گیلان صحبت کردم او گفت رئیس هیات در تهران و منزل برادرش است اما به مجمع نیامد. 

وی عنوان کرد: آنها خودشان را به مجمع نرساندند اما از ما ایراد می گیرند که چرا انتخابات به عقب نیفتاد؟ جالب است که دزد یقه صاحبخانه را می‌گیرد. شما به جامعه دو ومیدانی خیانت کردید و باید به استان و مجمع اداره کل خودتان پاسخگو باشید. مگر وزارتخانه مقام بالادستی آنها نیست چرا سرپیچی کردند؟ هم خیانت کردند و هم بازی را باختند.

رئیس هیأت دوومیدانی مازندران با اشاره به اینکه علی‌نژاد با جسارتی که در برگزاری انتخابات به خرج داد این رشته را از بلاتکلیفی درآورد، گفت: جامعه دوومیدانی از این اتفاق راضی است. همه ورزشکاران در فضای مجازی از برگزاری انتخابات خوشحال هستند و هیچ کسی از کیهانی حمایت نمی‌کند. سؤال من از روسای هیأت‌ها این است که اگر قرار بود به مسابقات خارج از کشور مثلا کانادا اعزام شوند، باز هم می‌گفتند نمی‌آییم؟ آیا باز هم کرونا را بهانه می‌کردند؟ آنها شکست خوردند و باید به حال خود گریه کنند. 

کد خبر 491575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha