استاندار گلستان با تقدیر از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی استان اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشت فردی توسط مردم، میزان پذیرش بیمارستان‌ها را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند هرچه سریع‌تر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

هادی حق‌شناس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، «هادی حق‌شناس»، استاندار گلستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی استان ۵۰۰ تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی تحت درمانی که دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذرانند، شده است.

وی افزود: با همکاری اتاق بازرگانی از خیرین استان برای خرید ۴۰ دستگاه ونتیلاتور تقاضای همکاری شد که با اقدام شایسته آنان تاکنون ۵۵ دستگاه ونتیلاتور که برای نفس بیماران مبتلا به کرونا ضروری است خریداری شده و تاکنون نیمی از این دستگاه‌ها در بیمارستان‌های استان نصب شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: تاکنون با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و جهاد کشاورزی بیش از ۳ بار تمامی معابر شهری و روستایی استان ضدعفونی شده و این روند استمرار خواهد داشت.

حق‌شناس با تقدیر از تک‌تک شهروندان که با در خانه ماندن به انقطاع زنجیره ویروس کرونا کمک می‌کنند، گفت: همکاری اصناف و کسبه در تعطیلی مغازه‌ها شایسته تقدیر است و امیدواریم با همکاری انجام شده شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا باشیم.

کد خبر 491550
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha