مدافع راست پرسپولیس به عنوان یک ورزشکار و چهره شناخته شده فوتبالی از مردم می خواهد همان طور که آمارها نشان می دهد و مسئولان می گویند خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند و به توصیه های کارشناسان و پزشکان از جمله ماندن در خانه و پرهیز از رفت و آمد های غیر ضروری توجه داشته باشند تا سلامت خودشان و دیگران به خطر نیفتد.

مهدی شیری

همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور: مهدی شیری بازیکن پرسپولیس و از اهالی محله تهرانسر در منطقه ۲۱ از مردم می خواهد تا طبق اطلاع رسانی انجام شده  برای در امان ماندن از ویروس کرونا جز در موارد ضروری خانه را ترک نکنند و تمام نکات و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند:«خطر کرونا آنقدر جدی است که به خاطرش مجبور شده اند تمام مسابقات را تعطیل کنند. این موضوع نشان می دهد که موضوع بسیار جدی است و هر گونه بی احتیاطی و سهل انگاری می تواند جان و سلامت ما و دیگران از جمله خانواده و دوستان مان را به خطر بیندازد. باید به توصیه ها گوش کرده و جز در موارد ضروری و اجباری از خانه خارج نشویم. در صورت خارج شدن از خانه هم نکات بهداشتی تاکید شده از سوی کارشناسان و پزشکان را حتما رعایت کنیم. »
شیری درباره پر کردن اوقات خانه نشینی هم می گوید:«کارهای زیادی است که می توانیم انجام دهیم. خواندن کتاب، ارتباط و گپ و گفت با دوستان و فامیل از طریق اپلیکیشن های تصویری، بازی های شاد و سالم و مفرح و حتی  ورزش کردن سبک در خانه از جمله کارهایی است که می توانیم در این روزها انجام دهیم تا حوصله مان سر نرود و در عین حال روحیه خودمان را تقویت کنیم. امیدوارم همه مردم برای عبور از بحران کرونا یکدل و متحد و مسئولیت پذیر باشند تا هرچه سریع تر و با کمترین آسیب ممکن از این مقطع سخت و بحران جهانی عبور کنیم. »

کد خبر 491402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha