مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
۰ نفر

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به وجود کالاهای اساسی در انبارها، گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین این کالاها وجود ندارد.

کالای اساسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سید مهدی برهانی روز سه شنبه افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده از موجودی انبارهای شهرستان‌ها، هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آستانه نوروز ۹۹ در استان سمنان نیست.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ، برنج،  روغن، شکر، گوشت قرمز وجود ندارد و سایر مایحتاج مردم نیز در انبارها به اندازه کافی وجود دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: حدود ۱۲ تن شکر، ۱۲ تن برنج هندی و ۱۷ تن برنج پاکستانی در اسفند ماه به بازار شهر سمنان تزریق شد و در دیگر شهرستان های استان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به افزایش عرضه کالاهای اساسی به بازار سمنان، تصریح کرد:  با اتخاذ تدابیر لازم، تزریق این کالاها به منظور تعادل بخشی به قیمت‌ها بیشتر از تقاضای بازار  است. برهانی تاکید کرد: قیمت گوشت مرغ و میوه و تره بار در بازار هشت شهرستان استان سمنان روزهای آتی روند کاهشی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی دقیق به مردم از موجودی کالاهای راهبردی این استان در تامین شدن کالاهای اساسی اطمینان خاطر برای جامعه ایجاد کنند. ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند که از این تعداد پروانه کسب ۲۲ هزار و ۸۴۹ واحد به نام آقایان ثبت است.

کد خبر 491300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha