مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با انجام ۶ سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از مبدأ شارجه به بندرعباس منتقل شدند و تمامی اقدامات کنترلی و مراقبتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کوید ۱۹ در لنگرگاه بندرعباس به انجام رسید.

انتقال از شارجه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا محمد حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشت هم‌وطنان از امارات به کشورمان اظهار کرد: با تعاملات انجام شده بین سازمان بنادر و دستگاه‌های اجرایی استان با نمایندگان کشور امارت و همچنین هماهنگی با خطوط کشتیرانی طی ۱۰ روز با انجام ۶ سرویس سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر از هم‌وطنانمان از شارجه به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شدند.

محمد حسینی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کوید ۱۹ مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و انجام الزامات کنترلی تمامی اقدامات بر اساس پروتکل‌های مصوب و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان در لنگرگاه بندرعباس، استان هرمزگان به انجام رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با تأکید بر تداوم انجام سفرهای دریایی تا انتقال کامل هم‌وطنان به کشور، بیان کرد: با انجام تست تب سنجی و غربال‌گری در این ۶ سفر دریایی تاکنون در هیچ‌یک از مسافران علائمی مبنی بر آلودگی به ویروس کرونا گزارش نشده و انجام سفرها در این مسیر تا زمان وجود متقاضی استمرار خواهد داشت.

به گفته حسینی انجام این ۶ سرویس سفر دریایی و جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافری طی ۱۰ روز توسط دو خط کشتیرانی فعال در بندر شهید باهنر صورت گرفته که این خطوط با ارائه ۴ سرویس سفر در هفته توان جابجایی بیش از ۱۲۰۰ مسافر را در هر مسیر متردد بین بندرعباس - شارجه و بالعکس را دارا هستند.

کد خبر 491285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha