سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

ورزشکار و مربی اسکیت شهرستان گنبدکاووس در ابتکاری جالب با اسکیت اقدام به ضدعفونی کردن شهر و مقابله با ویروس کرونا کرده است.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس از گنبدکاووس، پایه و اساس ورزش در دنیا تلاش برای صلح، دوستی، همدلی و توسعه اخلاق اجتماعی در دنیا در کنار ثمرات مبتنی بر سلامت جسم و روح بود و هست و اصولا ورزش در همه جای دنیا از جمله کشورمان همواره بستری برای تقویت و توسعه اخلاق و تعاملات اجتماعی مبتنی بر خواست و حرکت بدنه مردم بوده است.

امروز ایران اسلامی در کنار بسیاری از کشورهای دنیا تحت تاثیر چالشی به نام «کرونا» قرار گرفته و طبیعتا ورزش نیز در این کشورها متاثر از این بیماری با چالش‌هایی رو به رو شده و در روزهای اخیر آنچه از ورزش و کرونا می‌شنویم تعطیلی و لغو مسابقات و برنامه‌های ورزشی است. اما آنچه توانسته از تعامل ورزش و کرونا صحنه‌های دل‌نواز و التیام دهنده‌ای را به نمایش بگذارد حضور ورزشکاران و ورزش دوستان در میدان مبارزه با کروناست که نشان می‌دهد ورزشکاران در کنار تقویت جسمی خود اندیشه و باورشان را برای اعتلای کشور، کمک به مردم و رفع چالش‌های میهن اسلامی‌شان بارور کرده‌اند.

به همین منظور «اسماعیل دلداده مهربان» جوان ورزشکار گنبدی که بارها در رشته‌های مختلف از جمله اسکیت در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دستیابی رتبه‌های متعدد شده و هم اکنون به عنوان مدرس، مربی و داور رسمی فدراسیون اسکیت کشور و دبیر هیئت اسکیت استان گلستان فعالیت می‌کند در اقدامی جالب و ابتکاری نسبت به ضدعفونی کردن شهر گنبدکاووس با مواد شوینده و ضدعفونی کننده به وسیله اسکیت و در حال حرکت با این وسیله ورزشی اقدام کرده است.

بدون تردید حضور ورزشکاران و جوانان در این مسیر پرافتخار و ایثارگرانه می‌تواند الگویی برای همه اقشار جامعه باشد همان‌طور که امروز شهرستان گنبدکاووس با حضور هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها، کانون‌های فرهنگی، مجموعه‌های مردمی، گروه‌های هنری و سیاسی برای مبارزه با کرونا به نمونه‌ای برای کشور تبدیل شده است.

کد خبر 491271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha