سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی پزشکان متخصص مشهدی با عنوان "مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا" گفت: مردم در خانه بمانند، پزشکان متخصص در مشهد تلفنی به بیماری و مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند.

مشاوره پزشکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر علی بیرجندی افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از مراجعه غیرضروری بیماران به مراکز درمانی توسط ستاد بحران نظام پزشکی مشهد، خراسان رضوی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه تاکنون بیش از ۸۰ پزشک متخصص مشهدی در رشته‌های مختلف پزشکی برای پاسخگویی به مردم در قالب این سامانه اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بیماران می‌توانند از طریق ادمین کانال "مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا" ارتباط برقرار کرده و بیماری شان را مطرح کنند و بدین طریق امکان ارتباط با پزشک متخصص در رشته مرتبط با بیماری آنها فراهم می‌شود.

بیرجندی افزود: از سوی دیگر به سبب شیوع بیماری کرونا، ادمین کانال "مردم و سلامت" نظام پزشکی مشهد به طور شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات در مورد کروناست و شهروندان می‌توانند اخبار جدید و پیشگیری و درمان کرونا را بدین طریق دنبال کنند.

نظام پزشکی کلان‌شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناسان دارای پروانه مانند بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج و فیزیوتراپ دارد که ۷ هزار و ۸۵۰ نفر از آنها پزشک عمومی و متخصص هستند و دو هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد را پزشکان متخصص و فوق تخصص تشکیل می‌دهند.

کد خبر 491254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha