معاون معماری و شهرسازی شهرداری زاهدان گفت: این سازمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعتبار پروانه‌های ساختمانی را که مهلت آنها در اسفند سال‌ جاری به اتمام می‌رسد تا پایان اردیبهشت تمدید کرد.

ساختمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالغفور براهویی افزود: شهرداری زاهدان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را در حوزه‌های مختلف برای مقابله با این ویروس انجام داده و اکنون نیز برای کاهش تردد شهروندان اجرای برخی سیاست‌های پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت رعایت تمامی توصیه‌های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، این بار شهرداری زاهدان به منظور کاستن عبور و مرور شهروندان برنامه تمدید پروانه‌های ساختمانی را در دستور کار قرار داده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زاهدان بیان کرد: حسب دستور شهردار و با هدف جلوگیری از شیوع این ویروس که هم‌اینک تهدیدی بسیار جدی برای سلامت شهروندان و همچنین کارکنان شهرداری قلمداد می‌شود مقرر شد تا برای تمدید آن دسته از پروانه‌های ساختمانی که اعتبار آنها در اسفند سال‌جاری به اتمام می‌رسد تصمیماتی اتخاذ شود.

وی تاکید کرد:این اقدام در راستای مدیریت بحران و کنترل اوضاع صورت خواهد گرفت و بر این اساس شهروندان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده برای تمدید اعتبار پروانه‌های ساختمانی خود اقدام کنند.

کد خبر 491230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha