مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

رواج یک شایعه درباره کمبود بنزین و احتمال تعطیل شدن جایگاه‌های عرضه سوخت موجب ازدحام در برخی جایگاه‌های سوخت شهر ایلام و برخی دیگر از شهرهای استان شد.

جایگاه سوخت

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، این شایعه از شامگاه دوشنبه ۱۹ اسفند موجب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح شهر ایلام و برخی شهرستان‌های استان شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام کمبود سوخت و تعطیلی جایگاه‌های را تکذیب کرده و گفت: توزیع بنزین و گاز سی‌ان‌جی در سطح استان روال عادی خود را دارد.

علی اصغر چاغروندی افزود: کلیه جایگاه‌های سوخت مایع و CNG تحت پوشش استان به جز ۳ جایگاه سوخت مایع شهر ایلام که باتوجه به اهمیت سلامت مردم و  صدور دستورالعمل نحوه سوخت‌گیری خودروها ازسوی اپراتورهای جایگاه‌ها تعطیل شده و مابقی فعال و آمادگی خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به ازدحام در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت افزود: عده‌ای با سوءاستفاده از فضای موجود جامعه به این شایعات بی‌اساس دامن زده‌اند.

چاغروندی ایجاد هر گونه ازدحام و تجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا را اقدامی خطرناک توصیف کرده و از شهروندان خواست از حضور در معابر عمومی، ازدحام و نیز  مسافرت خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

دیگر مسئولان شهرستان‌های استان نیز کمبود یا تعطیلی جایگاه‌های سوخت را تکذیب و بیان کردند: هیچ مشکلی در زمینه سوخت در منطقه وجود ندارد.

کد خبر 491126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha