استاندار مرکزی گفت: از این پس تمامی بیمارستان‌های استان مکلف به پذیرش بیماران هستند.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سید علی آقازاده در خصوص انتخاب بیمارستان ولیعصر(عج) به عنوان مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا بیان کرد: استان مرکزی هنوز همان شرایط تثبیت و پایداری را دارد، اما برابر دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از این پس تمامی بیمارستان ها مکلف به پذیرش بیماران هستند.

وی تصریح کرد: طبق این مصوبه و دستور ستاد، پس از بیمارستان آیت‌الله خوانساری که به عنوان تنها مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا فعالیت داشت، بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز جزو باقی بیمارستان هایی است که مکلف به پذیرش بیماران است.

آقازاده تاکید کرد: تا امروز ۱۹ اسفندماه شرایط استان مرکزی پایدار است، شرایط طبیعی است ولی اگر مردم رعایت کنند که تا امروز هم مراعات کرده‌اند، وضعیت بهبود می‌یابد و اگر این همکاری و رعایت الزامات بهداشتی نباشد وضعیت بدتر خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب مجموعه ورزشی ۵ مرداد اراک به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: اطراف  مجموعه ورزشی ۵ مرداد خالی است و می تواند قرنطینه و مرکز خوبی باشد و بیمارانی به این مجموعه منتقل می‌شوند که در واقع بیمارانی با وضعیت بهتر هستند و دوره بیماری را گذرانده‌اند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: این مجموعه محیط مناسب و اقدامات قابل قبولی دارد، همچنین فاصله مناسبی با منازل و تاسیسات شهری دارد و به نظر می‌رسد انتخاب این مجموعه اقدام خوبی بوده است.

کد خبر 490885
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha