مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

مدیرکل استاندارد همدان از آغاز فرایند شناسایی صنایع برتر استان خبر داد و گفت: صاحبان این واحدها باید مستندات خود را برای پایش و ارزیابی در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری کنند.

صنعت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد مددی دوشنبه ۱۹ اسفند اظهار داشت: استمرار در حفظ پروانه کاربرد علامت استاندارد، نداشتن نقص بحرانی، کامل بودن آزمایشگاه، مشارکت در تدوین استاندارد و تجدیدنظر استاندارهای ملی، منطقه‌ای یا بین‌المللی، صادرات و گواهینامه حلال برخی از معیارهای ارزیابی صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی در این طرح است.

وی اضافه کرد: میزان فعالیت‌های آموزشی واحد تولیدی، داشتن مدیر کنترل کیفیت و انجام کار تحقیقاتی مرتبط با ارتقا کیفیت رشته صنعتی نیز در فرایند انتخاب واحد نمونه تأثیر دارد.

مدیرکل استاندارد همدان حداقل امتیاز برای انتخاب واحدهای نمونه در مقطع استانی را ۶۰ اعلام کرد و افزود: آن‌ها که بتوانند امتیاز بیشتری کسب کنند در مرحله ملی شرکت داده می‌شوند.

مددی خاطرنشان کرد: طرح انتخاب واحدهای برتر در تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به استانداردسازی فرآورده‌ها و کیفیت‌بخشی محصولات داخلی بسیار مؤثر است.

به گفته وی متقاضیان تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۹ به سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به نشانی isom.isiri.gov.ir مراجعه و پس از نام‌نویسی، مدارک و مستندات خود را بارگذاری کنند.

در حدود ۵۰۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مشمول استاندارد اجباری هستند و ۶۴۱ نوع کالا و خدمات ارائه می‌کنند.

کد خبر 490873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha