مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

شاخص کل بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری در پاییز ۹۸ امسال در استان یزد ۱۸۹ بوده که نسبت به سال قبل ۲۷ درصد افزایش یافته است.

شاخص

به گزارش همشهری‌آنلاین، بر اساس آخرین گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی از وضعیت شاخص های اقتصادی و اجتماعی استان یزد، مانده انواع سپرده‌های بخش غیردولتی نزد بانک‌ها در پایان آذر ماه به ۲۲۸ هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال رسیده که نسبت به فصل تابستان ۲/۸ درصد و  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

 همچنین تعداد و ارزش سهام و حق تقدم معامله شده در فصل پاییز ۹۸ به ترتیب ۷۴۳۳ میلیون سهم و ۳۴ هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به فصل قبل به ترتیب ۶۳ و ۶۲/۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، در فصل پاییز تعداد ازدواج و طلاق ثبت شده در استان یزد به ترتیب ۱۲۸۱ و ۴۷۹ رویداد بوده که نسبت به فصل قبل شاخص ازدواج  ۳۱/۸ درصد کاهش و  شاخص طلاق  ۹/۴ درصد افزایش یافته است.

 ارزش کل واردات استان یزد در فصل پاییز ۵۹ هزار ۶۵۰ دلار و ارزش کل صادرات غیرنفتی ۱۱۳ هزار و ۱۷۵ دلار بوده که نسبت به فصل قبل به ترتیب ۴/۶ و ۹/۹ درصد افزایش داشته است.

شاخص های فصل پاییز نشان می‌دهد نرخ بیکاری استان یزد در این فصل ۱۳/۴ درصد بوده، در حالی که این شاخص برای فصل تابستان ۱۵/۱ درصد محاسبه شده است.

میزان تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ در فصل پاییز به ترتیب ۴/۹ و ۱۵/۸ هزار تن بوده که نسبت به فصل  قبل تولید گوشت قرمز ۰/۶ درصد و گوشت مرغ ۰/۴ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 490861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha