صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه ۱۹ اسفند نرخ دلار را ۲۰۰ تومان گران و دلار را ۱۵۲۰۰ تومان عرضه کردند. صعود قیمت اونس طلای جهانی هم با افزایش نرخ دلار قیمت سکه را بالا برد و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان عرضه شد.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز شنبه افزایش داشت.

قیمت طلای جهانی نیز پس از اینکه برای نخستین بار در بیش از هفت سال گذشته به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا به بالای ۱۷۰۰ دلار صعود کرد، در معاملات روز دوشنبه با سودگیری سرمایه‌گذاران روبرو شد و یک درصد سقوط کرد. در حال حاضر هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۷۷ دلار و ۴۰ سنت داد و ستد شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی ۶۰۴ هزار تومان معامله می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه به نرخ  ۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون ۴۰ هزار تومان، ربع سکه، ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۹۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

کد خبر 490839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha