مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

رئیس شورای شهر ماسوله از عدم پذیرش مسافر و گردشگر در این شهر تاریخی خبر داد و گفت: این اقدام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

ماسوله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر «رضوان عسگرپور» با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بعد از اعلام و مشاهده نخستین موارد ویروس کرونا در گیلان، شهرداری و شورای شهر ماسوله از پذیرش گردشگر و مسافر در این شهر تاریخی خودداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مسئولان شهرستان فومن ورود به ماسوله به صورت ۲۴ ساعت ممنوع شده است، تأکید کرد: در حال حاضر گردشگر حتی در گیلان نیز پذیرفته نمی‌شود.

رئیس شورای شهر ماسوله در ادامه با بیان اینکه اقدامات لازم نیز در زمینه ضدعفونی کردن معابر و خیابان و حتی در و پنجره خانه‌های شهر تاریخی ماسوله نیز انجام شده است، ادامه داد: در برنامه زمان بندی شده اداراتی همانند پایگاه میراث فرهنگی، شهرداری و کلانتری و باشگاه ورزشی و کتابخانه نیز ضدعفونی شده است.

وی با بیان اینکه کسبه بازار ماسوله نیز با همکاری با شهرداری ماسوله مغازه‌های خود را بستهاند تا بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم، بیان کرد: در چند روز آینده نیز ماسک و دستکش و مواد شوینده نیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 490836
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha