مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: هشت طرح آبخیزداری و بیابان‌زدایی این شهرستان با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در هفته منابع طبیعی به بهره‌برداری می‌رسد.

هفته منابع طبیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  معصومه منظمی اظهار داشت: از مجموع هشت طرح آماده بهره‌برداری در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان سمنان، ۲ طرح مربوط به مرتعداری، ۲ طرح مربوط به آبخیزداری، سه طرح مربوط به بیابانزدایی و یک طرح مربوط به افتتاح نهالستان است.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی مربوط به هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در سمنان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، در فضای مجازی دنبال می‌شود.

منظمی بیان کرد: مطالب آموزنده در زمینه‌های مختلف مانند معرفی گونه‌های سازگار با آب و هوای سمنان، نحوه کاشت درخت، ترویج فرهنگ درختکاری و نقش زنان در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع‌ طبیعی از جمله برنامه‌های ترویجی سمنان در فضای مجازی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نهالستان با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار اصله نهال گلدانی در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان افتتاح شد.

پانزدهم تا بیست و یکم اسفند در تقویم جمهوری اسلامی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده‌است.  
 

کد خبر 490817

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha