مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی شیراز گفت: با توجه به روند انتشار ویروس کرونا، اصناف زیرمجموعه این اتحادیه ازجمله تالارهای مجالس، سفره‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و بیرون‌برها برای سلامتی و بهداشت جامعه فعالیت خود را تا پایان سال جاری تعطیل کردند.

رستوران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوروش صالحی دوشنبه ۱۹ اسفند افزود: اصناف زیرمجموعه این اتحادیه هفته گذشته نیز فعالیت خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل کردند.

تجلیل از کادر پزشکی بیمارستان حضرت‌ علی‌اصغر(ع) شیراز

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی شیراز استان فارس گفت: اعضای این اتحادیه به‌پاس تجلیل از کادر پزشکی و کارکنان بیمارستان علی‌اصغر (ع) که در راستای رسیدگی به وضعیت بیماران مبتلابه کرونا سلامتی و جان خود را به مخاطره انداخته و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند بعد از گذشت این دوران فراگیری، خدمات خود را در خصوص برگزاری مجالس عقد و عروسی این عزیزان در تالارهای مجالس خود را با ۲۵ درصد تخفیف برگزار می‌کنند.

صالحی اظهار کرد: در این خصوص لازم است این عزیزان تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ ضمن ارائه معرفی‌نامه از طرف مدیریت این بیمارستان به اتحادیه از این تخفیف بهره‌مند شوند.

با شناسایی ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰۴ نفر رسیده است.

 در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در فارس گزارش نشده است،  هم‌اکنون ۵۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۵ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

کد خبر 490630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha