مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

جلسه فوق‌العاده اتاق اصناف کرمان برای بررسی مشکلات و شیفت‌بندی فعالیت واحدهای صنفی در کرمان برگزار و شیفت‌بندی فعالیت واحدهای صنفی در کرمان اعلام شد.

بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، «یوسف جعفری»، رئیس اتاق اصناف کرمان با اشاره به شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه و با تاکید به حفظ سلامت عموم جامعه اظهارکرد: از آنجا که بازار و مراکز خرید در شهرها می‌تواند محل تجمع مردم و همچنین انتقال ویروس کرونا باشد، تعطیلی برخی از این مراکز در دستور کار ستاد استانی پیشگیری از کرونا ویروس در کرمان قرار گرفته است.

وی افزود: به دستور استاندار کرمان بازار بزرگ کرمان شامل بازار مظفری، قدمگاه، طلافروشان، کفاش‌ها، مسگرها و مراکز خرید خیابان باقدرت و خیابان امام جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزهای شنبه و یکشنبه هفدهم و هجدهم اسفندماه جاری تعطیل اعلام شده بود.

جعفری با تقدیر از صنوفی در این مدت همکاری کرده بودند افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان هستند و تعطیلی آنها امکان پذیر نیست.

رئیس اتاق اصناف کرمان با اشاره به جلسه فوق‌العاده اتاق اصناف کرمان با موضوع مقابله هوشمندانه با بیماری کرونا گفت: این جلسه با هدف تصمیم‌گیری و هماهنگی برای تعیین مشاغل دارای اولویت و نوبت‌بندی فعالیت سایر کسبه، شامگاه گذشته یکشنبه ۱۸ اسفند ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات ناشی از تعطیلی اجباری اصناف، از جمله سررسید چک‌ها و اقساط تسهیلات بانکی، پرداخت حق بیمه کارکنان واحدهای صنفی و انجام ملاحظات مالیاتی در دوره شیوع بیماری، تصمیماتی گرفته و مقرر شد به عنوان پیشنهادات اتاق اصناف کرمان، جهت تایید و تصویب نهایی، به ستاد کرونای استان کرمان اعلام شود.

به گفته جعفری، براین اساس مقرر شد صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان شامل آپاراتی، بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذایی، خواربارفروشان، فروشندگان لوازم و تجهیزات پزشکی، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قصابی‌ها، مرغ و ماهی‌فروشان، میوه‌فروشان، نانوایان و میادین میوه و تره‌بار مانند گذشته همه روزه باز باشند و سایر صنوف نیز یک روز در میان باز و فعال باشند.

رئیس اتاق اصناف کرمان افزود: ساعات کاری همه صنوف صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تعیین شد.

کد خبر 490625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha