دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

شرکت ملی نفت منطقه اردبیل دوشنبه ۱۹ اسفند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بسته‌شدن جایگاه‌های عرضه سوخت شایعه بود و تکذیب می‌شود.  

پمپ بنزين

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایسنا، شرکت ملی نفت منطقه اردبیل در اطلاعیه خود اعلام کرده است: به اطلاع مردم شریف استان اردبیل می‌رساند به دنبال شایعه بسته‌شدن جایگاه‌های سوخت، ضمن تکذیب این شایعه کاملا کذب به اطلاع می‌رساند عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های استان طبق روال عادی و به‌صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.  

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به وضعیت مطلوب موجودی بنرین درجایگاه‌ها و انبارهای نفت استان، جای هیچگونه نگرانی نیست، بنابراین از مردم فهیم استان درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنید.  

کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: تعطیلی پمپ جایگاه‌های سوخت شایعه‌ای بیش نیست و از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ازدحام در پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.  

این شایعه یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یاقته و موجب ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد.  

اواخر شب در اردبیل نیز با رواج این شایعه صف‌های طویلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز استان تشکیل شده و تا بامداد روز دوشنبه این وضعیت ادامه داشت.  

کد خبر 490595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha