استاندار گلستان گفت: پذیرش هرگونه مسافر در مراکز اقامتی استان گلستان ممنوع است و حتی در صورت حضور مسافران در استان گلستان در صورت بیمار شدن این عزیزان توانایی ارائه خدمات درمانی را نداریم.

سفر ممنوع

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، هادی حق‌شناس اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ما تمام تجهیزات را به کار گرفتیم تا بتوانیم این وضعیت را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: با کمک خیران ۲۵ دستگاه ونتیلاتور که برای بیماران بدحال تنفسی استفاده می‌شود خریداری شده و وارد استان شده است و مقرر است این تعداد به ۵۰ دستگاه افزایش یابد.

استاندار گلستان تصریح کرد: خیری در استان داریم که از بیرون استان ماسک می‌خرد و وارد استان و توزیع می‌کند و در حال حاضر ۸۰ هزار ماسک در داروخانه‌های استان توزیع شده است.

حق‌شناس بیان کرد: هیچ داروخانه‌ای حق ندارد تابلو یا نوشته‌ای نصب کند که «ماسک و ژل ضدعفونی کننده نداریم» در غیر اینصورت با این داروخانه برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند و همین بی‌توجهی‌ها باعث شده شب گذشته فقط در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان ۱۹۵ مراجعه بستری داشته باشیم و شب گذشته پیک بالای مراجعه بستری را در استان گلستان داشتیم.

مدارس حق پذیرش مسافر را ندارند | چادر زدن مسافران در پارک‌های شهرهای استان گلستان نیز ممنوع است

استاندار گلستان در خصوص تصمیم برای وضعیت حضور مسافران در استان گلستان تصریح کرد: پذیرش هرگونه مسافر در مراکز اقامتی استان گلستان ممنوع است و حتی در صورت حضور مسافران در استان گلستان در صورت بیمار شدن این عزیزان توانایی ارائه خدمات درمانی به این مسافران نیستیم و نمی‌توانیم به آنها این خدمات را ارائه دهیم.

حق‌شناس گفت: مدارس حق پذیرش مسافر را ندارند و چادر زدن مسافران در پارک‌های شهرهای استان گلستان نیز ممنوع است.

وی گفت: فعالیت ادارات طبق روال گذشته خواهد بود.

کد خبر 490594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha