فرماندار سوادکوه گفت:برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مازندران، طرح تب‌سنجی در محور ورودی این شهرستان سختگیرانه‌تر شد و ۱۸ اسفند، ۳۲ مسافر مشکوک به خانه‌هایشان بازگردانده شدند.

تب‌سنجی مسافران

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سعید یزدانی با تاکید بر این که باز شدن جاده‌های مازندران برای تردد خودروها به معنای نادیده گرفتن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای استان نیست، افزود: درست است که محور سوادکوه برای ورود مسافران به مقصد مازندران باز شده، اما طرح تب‌سنجی با شدت بیشتری در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه از امروز ۱۹ اسفند تب‌سنجی سرنشین‌های خودروها با دقت بالاتری در حال انجام است، گفت: تب‌سنجی در ورودی شهر پلسفید انجام می‌شود و افرادی که دارای تب بالایی باشند می‌توانند یکی از دو گزینه قرنطینه یا بازگشت به دیارشان را انتخاب کنند.

فرماندار سوادکوه توضیح داد: در حال حاضر ۴ نفر با استقرار در ورودی شهر پلسفید در حال تب‌سنجی سرنشینان خودروهای ورودی هستند، افزود: برای این کار نیروهای بهداشت، هلال‌احمر، انتظامی، راه و بسیاری از داوطلبان بسیجی داوطلبانه به کارگیری شده‌اند تا طرح تب‌سنجی در محور سوادکوه با دقت بالاتری انجام شود و همچنین در وقت هم صرفه‌جویی شود.

یزدانی با اعلام این که برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیاری از خودروها از پل‌سفید بازگردانده می‌شوند، گفت: امروز ۳۲ سرنشین خودروهایی که قصد ورود به مازندران را داشتند پس از تب‌سنجی و مشخص شدن این که تبشان بالاست، به دیارشان بازگردانده شدند.

وی افزود: البته به این افراد پیشنهاد قرنطینه در مازندران هم داده شد ولی آنها ترجیح دادند به محل زندگیشان برگردند.

محور سوادکوه نخستین محور ورودی مازندران بود که از یک هفته پیش طرح تب‌سنجی در آن به اجرا گذاشته شد و بعد از آن سایر مبادی ورودی به ایستگاه تب‌سنجی مجهز شدند.

کد خبر 490563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha