استاندار گلستان گفت: شنبه ۱۷ اسفند از طریق جلسه ویدئو کنفرانسی که با وزیر کشور برگزار می‌شود در مورد محدودیت رفت و آمد در استان گلستان تصمیم‌گیری خواهد شد.

گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبستان،هادی حق شناس امروز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: سخنگوی کرونا در استان «عبدالرضا فاضل»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است و در دیگر موضوعات مثل تعطیلی ادارات و مدارس و مباحث دیگر فقط استاندار میتواند تصمیمگیر باشد و بنابراین رسانه ها و صدا و سیما خبرهایی از افراد دیگر در این مورد مخابره نکنند.

استاندار گلستان ادامه داد: وضعیت استان در خصوص کرونا به گونه ای است که بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی استان هنوز به خط قرمز نرسیدیم.

حق شناس افزود: باید توصیه‌های بهداشتی به مردم از طریق بلندگوهای مساجد پخش شود تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را در استان بشکنیم.

وی بیان کرد: در هتل ورزش گرگان که به منظور بستری بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته شده، نمی توانیم از کادر پزشکی استفاده کنیم و درخواست داریم که از سربازان به این منظور استفاده شود.

حق شناس افزود: از شنبه هفته گذشته پس از تعطیلی آخر هفته آمار متفاوتی از میزان مبتلایان به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان گزارش شد و اگر امروز آمار ما نسبت به هفته گذشته متفاوت باشد می توان گفت تعطیلی تفرجگاه اثرگذار بوده است.

وی از برخورد با دستگاه های خدمات رسانی که مصوبه استان را نادیده میگیرند تاکید کرد و گفت: دستگاههای خدمات رسانی که  این کار را انجام دادند تذکر داده شد و قطعا مجاز نیستند که این کار را انجام دهند و طبق دستور وزیر نیرو به دلیل عدم پرداخت های قبوض آب، برق و گاز  قطع انشعابات در شرایط فعلی برخلاف قانون است.

استاندار گلستان گفت: محل تدفین پسماندها را هر روز با پهپاد در آزادشهر ضدعفونی می کنیم و نگرانی از این بخش وجود ندارد.

کد خبر 490143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha