مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان یزد از اعلام آمادگی بیش از ۴۰۰ وکیل دادگستری این استان برای ارائه خدمات حقوقی رایگان به کادر درمانی فعال در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا در نیمه اول سال ۹۹ خبر داد.

کرونا

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، «فرهنگ فاضلی» با اشاره به ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت و قدردانی از کادر درمانی کشور اظهار کرد: در نامه‌ای که از سوی ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه کشور به‌ وزیر بهداشت نوشته شد، با قدردانی از زحمات جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به مردم، از ارائه خدمات حقوقی رایگان در نیمه اول سال ۹۹ به کادر درمانی فعال در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور خبر داده شد.

وی با بیان این که این مرکز نیز از این مساله حمایت کاملی دارد، گفت: این مرکز بر اساس مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می‌داند تا در این شرایط از کادر پزشکی بیمارستان‌ها به عنوان خط مقدم مقابله با شیوع کرونا ویروس و تمامی افرادی که در راه ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در این شب‌ها، خواب و زندگی را از خود دریغ کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرده و خدمتی را برای این قشر ایثارگر انجام دهد.

فاضلی در مورد بخشی از این نامه بیان کرد: در این نامه؛ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بهره‌گیری از توان تخصصی بیش از ۲۳ هزار وکیل دادگستری، برای قدردانی از این خدمت صادقانه و جهادگرانه با افتخار تمامی خدمات حقوقی اعم از قبول وکالت، مشاوره و معاضدت پزشکان، کادر درمانی و پرسنل بیمارستان‌های اختصاصی تشخیص و درمان بیماری کرونا را با تایید و اعلام آن وزارتخانه به صورت رایگان برای مدت ۶ ماه تقبل می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد نیز با حدود ۴۰۰ وکیل دادگستری آمادگی کامل خود را برای خدمت به این قشر ایثارگر و فداکار اعلام می‌کند.

کد خبر 490048
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha