جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

مدیر و موسس یک سازمان مردم‌نهاد از پویش مردمی پاپوش مهربانی در شهرستان اسفراین خبر داد.

کفش

به گزارش همشهری‌آنلاین، سمانه سدیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: پاپوش مهربانی، پویشی مردمی برای تهیه ۳۰۰ جفت کفش و ماسک برای کودکان محروم و کم‌برخوردار شهرستان اسفراین، خراسان شمالی است.

وی افزود: برای تحقق یافتن این امر اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیون تومان نیاز است که با ابتکاری این مبلغ به ۱۲۰۰ سهم ۱۰ هزار تومانی تقسیم شده است تا ۱۲میلیون آن از این طریق تامین شود.

سدیدی با اشاره به این‌که این مبلغ توسط مردم جمع‌آوری می‌شود، گفت: تاکنون از ۱۲۰۰ سهم فروخته شده‌است.

وی همچنین از دوخت و فروش ماسک‌های پارچه‌ای توسط زنان سرپرست خانوار به همت کلبه مهربانی اسفراین خبر داد و اضافه کرد: سود دریافتی از فروش ماسک‌های پارچه‌ای صرف تامین کمبود مبلغ برای پویش پاپوش مهربانی می‌شود.

سمانه سدیدی تصریح کرد: شهروندان و خیران می‌توانند با واریز ۱۰ هزار تومان به شماره حساب ۵۰۴۱ ۷۲۱۰ ۵۶۱۳ ۰۰۰۹ بانک رسالت کلبه مهربانی در این امر پسندیده سهیم باشند.

وی تاکید کرد : این کودکان معمولا تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و متاسفانه از فقر زیادی  رنج می‌برند.

مدیر و موسس کلبه مهربانی شهرستان اسفراین ادامه داد: سه سال است که مردم به یاری این سمن شتافته‌اند و با کمک های مادی و معنوی به کلبه مهربانی دل کودکان محروم شهر را شاد می کنند.

سدیدی گفت: به یاری خدا و همت شهروندان در این سه سال هر فصل به مناسبت‌های مختلف عید نوروز، شب یلدا، بازگشایی مدارس و ... توانستیم نگرانی افراد کم برخوردار کاهش دهیم.

وی اعلام کرد: تاکنون ۱۵۰۰ لبخند بر چهره کودکان محروم شهر از طریق عضویت مردم در کلبه مهربانی نشانده شده است که این تعداد روز به روز رو به افزایش است.

کد خبر 489848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha