فیلمی به‌تازگی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان معاند خارج از کشور (ایران اینترنشنال) مبنی بر کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان و استفاده پرستاران از سفره پلاستیکی پخش شد که با واکنش مدیر بیمارستان شفا کرمان روبه‌رو شد.

کرمان

به گزارش همشری‌آنلاین،  دکتر "محمدحسین مصدق"، مدیر بیمارستان شفا کرمان در گفت‌وگو با ایسنا درباره این کلیپ،  گفت: این فیلم کاملا کذب بوده و متاسفانه پرسنل بخش سوختگی این بیمارستان برای طنز و شوخی این کلیپ را ساخته و انتشار داده‌اند.

وی با بیان این مطلب که افراد خاطی را به مراجع مربوطه معرفی کرده‌ایم، اظهار کرد: از خبرگزاری ایسنا می‌خواهیم به‌عنوان نماینده جامعه، هم اکنون به بیمارستان شفای کرمان مراجعه و امکانات و تجهیزات این بیمارستان را مشاهده کنند و خواهید دید که به هیچ عنوان بحث کمبود تجهیزات در این بیمارستان وجود ندارد.

مدیر بیمارستان شفا در پاسخ به این سوال که آیا این افراد، از پرسنل بیمارستان شفا بوده‌اند؟ عنوان کرد: متاسفانه این افراد جزء پرسنل بیمارستان شفا بودند که فقط قصد شوخی کردن داشتند.

مصدق ادامه داد: در بخش‌های ویژه شامل سوختگی، اورژانس، ICU و ...  بیمارستان شفای کرمان هیچ‌گاه کمبودی در امکانات، تجهیزات و اقلام بهداشتی نداشته و متاسفانه یک بی‌اخلاقی انجام‌شده و شبکه‌های معاند نیز از این موضوع سوء استفاده کردند.

کد خبر 489841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    1 0
    اسم درستش سعودی اینترنشناله