مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین گفت: ارتش با تمام قدرت و امکانات خود آماده مقابله با ویروس کرونا در سراسر مناطق استان قزوین خواهد بود.

ارتش کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، سرهنگ مرادعلی بیژن‌وند پنجشنبه ۱۵ اسفند افزود: تمامی تجهیزات لجستیکی مرتبط با این بیماری برای گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط‌های پیرامونی برای از بین بردن آلودگی‌های ناشی از ویروس کرونا که در اختیار قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی است در صورت نیاز برای پیشگیری و مبارزه پای‌کار می‌آیند.

به گفته این مقام نظامی، برخی از لوازم و امکانات ارتش برای مواقع بحرانی پیش‌بینی‌شده که در صورت صلاحدید مقامات ارشد استان قزوین می‌توان از آن برای رفع انواع آلودگی و بیماری‌های خاص مانند ویروس کرونا به کار گرفته شود.

سرهنگ بیژن وند گفت: امروز ارتش همانند گذشته با تمام توان خود آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان ایران اسلامی است، درگذشته نیز بارها و بارها ارتش در مواقع بحرانی و ضروری ازجمله سیل و زلزله پادررکاب بوده و توانسته مأموریت‌های محوله را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کند.

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین تصریح کرد: مسئولان عالی استان قزوین در صورت هرگونه همکاری، با ارائه شرح وظایف و نوع خدمات می‌توانند روی امکانات و تجهیزات موردنیاز ما حساب کنند چراکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف آمادگی کامل برای انجام هر مأموریتی را دارد.

پیش‌ازاین نیز امیر سرتیپ فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور از آمادگی ۱۷ یگان جنگ نوین در ۶ استان قزوین، زنجان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه جهت مبارزه و اقدامات پیشگیرانه با شیوع ویروس کرونا خبر داده بود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون ۸۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در قزوین مورد شناسایی قرارگرفته و آزمایش‌ها آنان نیز مثبت اعلام‌شده و هفت نفر نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند.

کد خبر 489628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha