رضا رحمانی ابتدا در بیمارستان امام خمینی تهران بستری بود اما سپس به بیمارستان دیگری منتقل شد. حال وی نسبت به روزهای قبل بهتر شده است.

رضا رحماني هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین در حالیکه ابتدا خبری مبنی بر ابتلای رضا رحمانی وزیر صنعت به بیماری کرونا منتشر شد اما ساعتی بعد این خبر تکذیب شد.

در این باره یک منبع آگاه به عصرایران گفت که رضا رحمانی وزیر صنعت نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است.

این منبع آگاه افزود: او ابتدا در بیمارستان امام خمینی تهران بستری بود اما سپس به بیمارستان دیگری منتقل شد.

حال وی نسبت به روزهای قبل بهتر شده است. وی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس است. این اولین وزیر دولت است که کرونا می گیرد.

قبل از این اعلام شده بود ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس هم به کرونا مبتلا شده اند. همچنین معاون وزیر بهداشت (حریرچی) و رئیس سازمان اورژانس کشور هم کرونا گرفته اند.

  • رحمانی کرونا ندارد 

پس از اینشار این خبر، یک منبع آگاه در وزارت صمت با رد کرونا گرفتن وزیر صمت اعلام کرد: رحمانی از جانبازان جنگ تحمیلی است و ریه‌های وی به دلیل شیمیایی شدن از شرایط حساسی برخوردار است.

یک منبع آگاه در وزارت صمت  در خصوص آخرین وضعیت رضا رحمانی وزیر صمت گفت: حال عمومی ایشان خوب است و سرفه‌های وی در یک برنامه خبری ناشی از جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس بوده است.

همچنین دو روز پیش هم خبر ابتلای رحمانی به کرونا منتشر شد که باز هم تکذیب شده بود.

واکنش وزیر صنعت درباره اخبار ابتلایش به کرونا | پناهیان هم کرونایی شد؟

کد خبر 489583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha