چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

باز خدا رحم کرد تیم رویایی اول فصل را استراماچونی ساخته بود، نه خود فرهاد...

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، از وقتی علی فتح‌الله‌زاده برای چهارمین بار مدیرعامل باشگاه استقلال شد، فرهاد مجیدی چندان روی خوشی به او نشان نداد؛ یعنی حتی دریغ از یک پیام تبریک یا حمایت. هرچند دیروز بالاخره طلسم شکست و فرهاد به دیدار فتح‌الله‌زاده رفت تا عکس یادگاری معروف ثبت شود. بر خلاف رویکرد سرد مجیدی اما فتح‌الله‌زاده بلافاصله بعد از انتصاب از همان لحظه اول در صدد راضی کردن فرهاد بر آمد.

فتح‌الله‌زاده در اولین گام تصمیم هیات‌مدیره برای سرپرست شدن پرویز مظلومی را وتو کرد و گفت کار را با سعید رمضانی ادامه خواهند داد. بعد از اعلام خبر سرپرستی مظلومی، مجیدی با انتشار تصویر رمضانی از داماد مرحوم حجازی حمایت کرد و جالب اینجاست که آقای سرپرست در دیدار دیروز و عکس یادگاری معروف هم حاضر بود.

حالا قشنگ معلوم می‌شود رییس در استقلال کیست؛ این مجیدی است که ستار همدانی را کنار می‌گذارد، مانع از حضور آنالیزور تیم در کمیته انضباطی باشگاه می‌شود و تصمیم گرفته شده توسط هیات‌مدیره را به هیچ می‌گیرد. باز خدا رحم کرد تیم رویایی اول فصل را استراماچونی ساخته بود، نه خود فرهاد، وگرنه معلوم نیست حجم مطالبات و توقعات او به کجا می‌رسید!

کد خبر 489536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha