آزمایش چهار مورد جدید مبتلای قطعی به کووید۱۹ در کردستان ثبت شد و این‌گونه تعداد مبتلایان در این استان به ۱۴ نفر رسید.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی دانشگاه کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار مربوط به نتایج آزمایشگاهی (از ظهر دیروز تا امروز) چهار مورد جدید ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان کردستان امروز اعلام شد.  

آرزو فلاحی اضافه کرد: از ۱۴ مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ در کردستان تاکنون موردی جان خود را از دست نداده است و همه این افراد تحت مراقبت ویژه قرار دارند.  

طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

از بین مبتلایان جدید، ۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز، ۱۰۱ نفر مربوط به قم، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

 در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلابه کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان براثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

 ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور بهبود یافتند که این آمار روزبه‌روز رو به افزایش است.

کد خبر 489524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha