مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از لغو تمامی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) و تخصصی در استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا مصوب شد که نمایشگاه‌ها در استان تا اطلاع ثانوی برگزار نشود.

نمایشگاه بهاره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  فرهاد دلق پوش با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی برای برگزاری  ۵ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۵پنج شهرستان بزرگ استان افزود:  باوجود آمادگی لازم برای  پیشگیری از ازدحام مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه‌ها در گیلان لغو شده است.

وی از ذخیره سازی و تامین کالاهای اساسی به‌میزان لازم در بازار گیلان در ایام پایانی سال  خبر داد و گفت: البته تمامی اقلامی که مقرر بود در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود، با تخفیف در فروشگاه‌های بزرگ استان از طریق شبکه توزیع در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

مردم  نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشند

 دلق پوش با تاکید بر  اینکه مردم  نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشند،   گفت: در تامین کالاهای اساسی اعم از مواد پروتئینی (گوشت سفید و قرمز)، شکر، روغن مایع و جامد، انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی، ملزومات بهداشتی و خشکبار و میوه های پرمصرف هیچ‌گونه کمبودی نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی  نیز اشاره و تاکید کرد: با متخلفان با جرائم و مجازات‌های سنگین برخورد قانونی می‌شود.

وی نمونه  این برخوردها را در داروخانه‌ای در  فومن به دلیل احتکار ۶۴ هزار عدد دستکش واختفا  و امتناع ازعرضه ۴۳۶بطری الکل به ارزش ۳۳میلیون تومان عنوان و بیان کرد:  این متخلف به سرعت به  تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کد خبر 489482
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha