مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

کارشناس کنترل ترافیک پلیس‌راه البرز اعلام کرد که باهدف روان‌سازی عبور و مرور خودروها روز جمعه ۱۶ و یکشنبه ۱۸ اسفند جاده کرج - چالوس (کندوان) یک‌طرفه می‌شود.

پلیس راه

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی اظهار کرد: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۶ اسفند تا ساعت ۲۳ همان روز از کرج به سمت مارس آباد ممنوع می‌شود.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه و یکشنبه ۱۶ و ۱۸ اسفندماه جاری تا تخلیه بار ترافیکی از مارس آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

خانجانی گفت: با توجه به افتتاح آزادراه تهران - شمال تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روزهای جمعه ۱۶ و  یکشنبه ۱۸ اسفند از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مارس آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ همان روز از مارس آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: افزایش دمای چند روز اخیر سبب آب شدن برف‌ها شده که لغزندگی سطح محور را درپی دارد که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آن‌که ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس‌راه البرز خاطرنشان کرد که رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک‌هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

روزانه به‌طور متوسط حدود ۲۰ هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می‌شود.

کد خبر 489350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha