مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان از اجرای بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستاها خبر داد.

عملیات ضدعفونی و محلول پاشی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی نصیبی گفت: ریزش باران در برخی ساعات روز اندکی در کار وقفه ایجاد کرد، اما با همت دهیاران و همکاری شوراهای روستایی، کشاورزان، نیروهای جهادی و مردمی، بسیجیان، نیروهای شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت، و سایر نهادها کار بی وقفه تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا در روستاهای مختلف استان ادامه دارد.

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان افزود: با برنامه‌ریزی بخشداران، نیروهای روستایی با یک هماهنگی واحد به صورت شبانه‌روزی با مجاهدت و خالصانه در میدان بوده و علاوه بر محلول‌پاشی، در اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با پیشگیری، اجرای توصیه‌های مرتبط با عدم برگزاری مراسمات، نظارت‌های بهداشتی، آماده‌سازی و توزیع محلول‌های بهداشتی و ماسک و ... فعال هستند.

علی نصیبی بیان کرد: با توجه به گستردگی روستاهای استان و سکونت بیش از ۴۶.۶ درصد از جمعیت استان در روستاها، فعالیت مناسب ۹۰۸ دهیاری استان، می‌تواند تاثیر شایانی در جلوگیری از گسترش این بیماری در گلستان داشته باشد.

نصیبی افزود: از این رو از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی می‌خواهم در هماهنگی کامل با سایر نهادها و طبق برنامه‌ریزی بخشداری‌ها، همچنان با قوت تا رفع خطر مستحکم در میدان بوده و یاریگر نهادهای مرتبط با بهداشت و درمان در اجرای کامل برنامه‌های مرتبط با سلامت مردم باشند.

کد خبر 489349
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha