معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفندماه به اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ تمدید شد.

سربازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، سرهنگ محمدرضا چگینی با اعلام این خبر گفت: در اجرای مأموریت‌های محوله، همواره اصل سلامت مشمولان ازنظر جسمانی و روانی در تمامی مراحل اجرای مأموریت‌ها به‌خصوص در فرایند اعزام به خدمت مشمولان دارای اهمیت است.

وی اظهار کرد: ازاین‌رو در این برهه زمانی و در راستای سیاست‌های کلی بهداشتی جاری در سطح کشور و به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع دغدغه‌های مشمولان و خانواده‌های آنان، معاونت وظیفه عمومی برابر مجوز صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اعزام مشمولان اسفندماه را تمدید کرد.

این مقام انتظامی افزود: بر این اساس تاریخ اعزام به خدمت مشمولانی که برگ آماده‌به‌خدمت در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال ۹۸ را دریافت کرده‌اند به ابتدای اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

سرهنگ چگینی بیان کرد: در این راستا و برابر سیاست‌های جدید اعزام به خدمت مشمولان در سال ۹۹، کلیه مشمولان غیردانشگاهی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۹۹ و کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه که دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند در تاریخ اول اردیبهشت‌ماه ۹۹ به خدمت اعزام می‌شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح توسط این معاونت در حال اجرا بوده و اطلاع‌رسانی لازم پیرامون تاریخ اعزام به خدمت و محل آموزش از طریق پیامک برای این عزیزان ارسال می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: ضروری است تمامی مشمولان و خانواده‌های محترم آنان ضمن حفظ آرامش و اجرای تدابیر و توصیه‌های بهداشتی لازم که از سوی مسئولان امر در رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود از مراجعه حضوری به وظیفه عمومی استان خودداری کرده و صرفاً یک هفته قبل از زمان تعیین‌شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) برگ آماده‌به‌خدمت و برگ معرفی‌نامه خود به مراکز آموزش نیروهای مسلح را دریافت کنند.

سرهنگ چگینی گفت: معاونت وظیفه عمومی استان کلیه موضوعات ایمنی و بهداشتی را برای مشمولان در مراحل اعزام به خدمت در نظر گرفته و برای حفظ سلامت آنان تدابیر لازم را لحاظ می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان تأکید کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی در حوزه اعزام به خدمت مشمولان بوده و هرگونه اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه از طریق سازمان انجام می‌شود، بنابراین از تمامی عزیزان به‌ویژه رسانه‌های گروهی درخواست می‌شود اخبار این حوزه را از طریق سایت اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس www.vazifeh.police.ir پیگیری و مشمولان عزیز نیز از طریق تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سؤالات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 489253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha