مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ باشگاه ورزشی این استان واقع در شهر یاسوج به دلیل بی توجهی به هشدارهای بهداشتی امروز چهارشنبه ۱۴ اسفند پلمب شدند.

باشگاه بدنسازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آرمان حاتمی گفت: دلیل پلمب این ۲ باشگاه ورزشی بی توجهی مدیران آنها به تذکرها و هشدارهای ارائه شده مبنی بر تعطیلی و فعالیت نکردن برای جلوگیری از انتشار بیماری ویروس کرونا بوده است.

وی افزود: پلمب این ۲ باشگاه ورزشی با حضور گروه بازرسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از متولیان قضایی استان انجام شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسی از باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی شهر یاسوج روز گذشته برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس آغاز شد.

حاتمی عنوان کرد: این بازرسی در روزهای آینده در شهر یاسوج و دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد تشدید شده و با جدیت بیشتری استمرار خواهدیافت.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأکید وزارت ورزش و جوانان تمامی باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی کشور برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.  

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

کد خبر 489226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha