چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

رئیس هیات وزنه‌برداری لرستان گفت: در رقابت‌های قهرمانی کشور همواره بانوان ورزشکار لرستانی درخشیده‌اند و نخستین مدال تاریخ بانوان ایرانی این رشته را نیز سیده الهام حسینی اهل شهرستان دورود استان لرستان، کسب کرده است.

وزنه برداری بانوان

به گزارش همشهر آنلاین به نقل از ایسنا، سید علی شاهرخی اظهار کرد: با اینکه مدت زیادی از آغاز فعالیت بانوان وزنه‌بردار کشور نگذشته اما لرستانی‌ها در این بخش فعالیت خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: مربی خانم در حد سیده الهام حسینی نداریم.

شاهرخی با اشاره به اینکه مربی بانوان در شهرستان‌های فعال داریم، تاکید کرد: این مربیان در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند اما مشکل ما این است که مربی در حد خانم حسینی نداریم و مربی حرفه‌ای شدن نیاز به کار بیشتر دارد که زمان می‌برد.

رئیس هیات وزنه‌برداری لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، ازنا و بروجرد بانوان وزنه‌بردار فعال هستند، افزود: در بخش مردان نیز این ۵ شهرستان فعالیت دارند و با اینکه پیگیری‌های زیادی برای فعال کردن ۶ شهرستان دیگر استان داشته‌ایم اما خیلی راغب نیستند و همکاری نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: در بخش آقایان مربیان خوبی داریم، لرستان ازنظر استعداد مشکلی در این رشته ندارد و با فراهم کردن زیرساخت‌ها می‌توانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم.

کد خبر 489202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha