همشهری‌‌آنلاین: ششمین دوره کتاب اول همراه با لوح فشرده آن و جدیدترین محصولات اطلاع رسانی بزرگ‌ترین بانک اطلاعات شهری در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ویژگی‌های ششمین دوره کتاب اول، وجود بیش از ‪ ۱۸۰‬هزار رکورد اطلاعاتی به روز شده صاحبان مشاغل تا سال‪ ۸۶‬مطالب جالب و خواندنی درباره تهران از گذشته تاکنون، بخش نشانهای شاخص تجاری و خدماتی، فهرست جستجوی سریع مشاغل، ‪ ۱۵۵‬صفحه نقشه کامل و به روز شهر تهران و دیگر بخشهای مفید و کاربردی و لوح فشرده مکان محور و یا به عبارتی کتاب اول الکترونیکی می‌باشد.

سالنامه و کتاب نقشه معابر تهران نیز از جدیدترین محصولات بانک اطلاعات شهری کتاب اول است. این نقشه صاحب ویژگی‌هایی نظیر مشخص بودن جهت حرکت در معابر، مشخص بودن دسترسی معابر به یکدیگر و یا مسدود بودن آنها به دلیل موانع فیزیکی و یا اختلاف سطح معابر، تعیین علایم راهنمایی گردش به چپ یا راست و یا دور زدن ممنوع در تقاطع‌ها و دیگر موارد مشابه است.

اصطلاح مکان محور به معنای منطبق کردن اطلاعات با نقشه است که یکی از خصوصیات آن به هنگام جستجوی رکورد مورد نظر، نمایش محل فیزیکی آن بر روی نقشه می‌باشد.

کد خبر 48919

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز