ایا واقعا سپاهان برای بردن این پرونده یک‌هزارم درصد شانس دارد؟

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر پیروزی سه صفر پرسپولیس به خاطر غیبت سپاهان در زمین، باشگاه اصفهانی رسما به کمیته استیناف شکایت کرد و لایحه دفاعی‌اش را هم داد. با این وجود برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند اگر استیناف هم حکم اولیه را تایید کند، سپاهان به دادگاه عالی ورزش در لوزان سوییس شکایت خواهد کرد؛ یک تصمیم عجیب که امیدواریم عملی نشود.

نیازی به گفتن نیست که قبل از سپاهان، این باشگاه استقلال بود که در اعتراض به حکم بازی سوپرجام به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد. این پرونده بیش از یک سال باز بود تا اینکه نهایتا سوییسی‌ها رای کمیته انضباطی را تایید کردند و قصه تمام شد. تمام که چه عرض کنیم؛ فقط یک سرشکستگی بزرگ برای مدیران استقلال باقی ماند و کلی هزینه ارزی اضافی، از جمله پول وکیل خارجی که پرداخت نشده و خودش الان از استقلال شکایت کرده است!

تازه یادمان باشد استقلال به پرونده‌ای اعتراض داشت که در آن پرسپولیس اصلا به زمین نرفته بود و خبری از سوت داور و این حرف‌ها هم نبود، اما باز شکست سه بر صفر این تیم تایید شد. حالا در نظر بگیرید وضع سپاهان را که به باخت انضباطی‌اش در یک بازی با رعایت همه تشریفات قانونی اعتراض دارد. ایا واقعا سپاهان برای بردن این پرونده یک‌هزارم درصد شانس دارد؟

اصلا فرض کنید دو سال دیگر مثلا در میانه‌های لیگ بیست‌ویکم، دادگاه عالی ورزش به سود سپاهان حکم داد و قرار شد این بازی تکرار شود؛ خب این به چه درد باشگاه می‌خورد و چه چیزی را در مورد لیگ نوزدهم عوض می‌کند؟ آیا واقعا این همه پافشاری روی یک تصمیم غلط کافی نیست؟

کد خبر 489098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha