باشگاه استقلال نتوانسته به تعهدش مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین تیمش عمل کند و در مهلتی که کمیته تعیین وضعیت داده بود، بدهی‌هایش را پرداخت کند.

فتح الله زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکایت محمد مهدی نظری، جواد نکونام، فرزاد حاتمی و مجید صالح مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان شکایت کردند، این باشگاه برای دریافت کارت بازی بازیکنان و کادرفنی جدیدش که برای نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدند، با مشکل مواجه شد.

مسئولان باشگاه استقلال برای برطرف کردن این مشکل و صدور کارت بازی بازیکنان و کادرفنی تیمشان، از کمیته تعیین وضعیت برای پرداخت مطالباتشان تا تاریخ ۷ اسفندماه فرصت خواستند که این درخواست با موافقت کمیته تعیین وضعیت همراه شد. با این حال باشگاه استقلال هنوز نتوانستد این مبلغ را به طلبکاران باشگاه پرداخت کند.

استقلال هنوز مطالبات وینفر شفر و استراماچونی را پرداخت نکرده و بازیکنانی مانند جپاروف و گادوین منشا هم از باشگاه خواستند مطالبات آن‌ها را پرداخت کند. از طرف دیگر باشگاه پاختاکور ازبکستان هم خواهان دریافت مبلغ صدور رضایتنامه ایسما گونکالوس شده است. به این‌ها باید، بدهی مالیاتی استقلال، دستمزد وکلای خارجی باشگاه برای پرونده سوپرجام و پرداخت ۲۰ درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را هم اضافه کند؛ بنابراین فتح الله زاده که در زمان رفتنش از استقلال، بدهی‌های زیادی برای این باشگاه به جا گذاشته بود، اکنون با بازگشتش به این باشگاه، چیزی جز بدهی‌های کمرشکن و هنگفت از دوره مدیران قبلی به ارث نبرده است.

کد خبر 489091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha