مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با راه‌اندازی پویش "هر خانه یک مسجد" از نوجوانان و جوانان انقلابی دعوت کرد اعمال اعتکاف را در منزل انجام بدهند.

پویش «هر خانه یک مسجد»

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهیار فتحی‌پور اظهار کرد: در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت افراد، مراسم‌های اعتکاف لغو شد، براین اساس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با راه‌اندازی پویش #هر_خانه_یک_مسجد از نوجوانان و جوانان انقلابی دعوت به انجام اعمال اعتکاف در منزل می‌کند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان افزود: افراد برای شرکت در پویش «هر خانه یک مسجد» می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط به عبادات خانوادگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات و کتابخوانی و یا هر موردی که این قالب قرار می‌گیرد را برای ما ارسال کنند و به قید قرعه از جوایز نفیسی بهره‌مند شوند.

وی در خصوص راه‌های ارسال آثار، گفت: افراد از ۱۲ لغایت ۲۲ اسفند فرصت دارند که آثار خود را یا در اینستاگرام بارگذاری و صفحه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان را تگ کنند یا می‌توانند تصاویر خود را به همراه مشخصات فردی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۱۹۳۷۵۰۱۹ ارسال کنند.

کد خبر 489083
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha