بازدید، خرید و تماشای آثار این نمایشگاه آنلاین از طریق لینکhttp://bit.ly/art_for_gift۳ امکان‌پذیر خواهد بود تا همۀ افرادی که ساکن تهران نیستند نیز امکان خرید داشته باشند.

هنر برای هدیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سومین دوره برگزاری نمایشگاه هنر برای هدیه در تاریخ ۱۶ اسفند افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه آثاری که برای هدیه‌ دادن مناسبند جمع‌آوری‌شده تا هنردوستان را آماده هدیه‌ دادن به عزیزانشان کند. تلاش شده است که آثار این نمایشگاه آنلاین به‌طریقی گزینش شوند که با مناسب‌ترین قیمت از سوی هنرمند تنظیم شده باشد.

بازدید، خرید و تماشای آثار این نمایشگاه آنلاین از طریق لینکhttp://bit.ly/art_for_gift۳  امکان‌پذیر خواهد بود تا همۀ افرادی که ساکن تهران نیستند نیز امکان خرید داشته باشند.

هنر برای هدیه اولین بار در اسفند ۱۳۹۶ در آرتیبیشن افتتاح شد و ایده اولیه آن از آنجا نشات گرفت که با افتتاح این نمایشگاه خریداران هنری که محدود به مجموعه‌داران می‌شدند گسترش پیدا کنند و دوست‌داران هنری که تاکنون هنر خریدارای نکردند از معدود خریداران هنر، هدیه دریافت کنند و خود نیز در آینده به خریداران هنر تبدیل شوند و با گسترش این رفتار فرهنگ و هنر را توسعه دهند.

آثار این نمایشگاه ۱۵۰ اثر هنری از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن جمع‌آوری شده است. هنرمندان این نمایشگاه از آرتیبیشن و هنرمندان بخش شیکاآرتِ آرتیبیشن، متشکل از ۷۰ هنرمند است که اسامی هنرمندانی چون کریم نصر، جواد حمیدی، بهزاد شیشه‌گران، کامبیز درم‌بخش، علی ندایی، فرح ابوالقاسم، رضا هدایت، نیلوفر قادری‌نژاد، ترانه صادقیان‌بروجنی، آرمان یعقوب‌پور به چشم می‌خورد.

گالری آرتیبیشن در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ واقع شده است.

کد خبر 489068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha