مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود گفت: هشت بیمار براثر بیماری‌های حاد تنفسی و یا آنفلوآنزای شدید طی ۱۰روز اخیر در بیمارستان شهید امینی لنگرود فوت کردند.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از گیلان، رامین غلامپور سه‌شنبه اظهار کرد: آزمایش تعدادی از این افراد به ویروس کرونا مثبت و تعدادی منفی بوده و نتیجه آزمایش برخی نیز هنوز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵ بیمار مشکوک به ویروس کرونا یا بیماری‌های حاد تنفسی در این شهرستان پس از بستری و بهبود ترخیص شده‌اند و ۶۴ نفر از همشهریان نیز در بیمارستان امینی این شهر به دلیل بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در قرنطینه بسر می‌برند.

وی  با تأکید بر لزوم رعایت مراقبت‌های بهداشتی در شرایط اضطرار فعلی از عموم مردم خواست در خانه‌های خود بمانند و به‌هیچ‌وجه از منازل خود خارج نشوند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم از شرایط سخت شیوع ویروس کرونا به‌خوبی گذر کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود ضمن تشکر از پرستاران و کادرپزشکی لنگرود خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از بیمارستان امینی به بیماری کرونا اختصاص داده شده است و با کمک کادر پزشکان و پرستاران از بیماران مشکوک به آنفلوآنزا و کرونا در این بیمارستان به خوبی مراقبت‌های درمانی انجام می‌شود تا سریعتر آنها به سلامتی و بهبودی دست یابند و به آغوش خانواده‌ها بازگردند.

غلامپور گفت: در حال حاضر پزشکان و پرستاران در چند نوبت مشغول به تلاش و خدمت هستند و همه پرسنل در این جنگ نابرابر از جان‌ودل مایه می‌گذارند و با کمک خیرین شهرستان توانستیم تعدادی از تجهیزات بهداشتی و پزشکی را برای کادرهای درمانی تهیه کنیم.

وی افزود: بیمارستان در حال ساخت شهید حسین‌پور لنگرود نیز که بیش از ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است برای این پذیرش بیماران کرونایی  درحال تجهیز است که بخشی از تجهیزات آن ارسال شده است و بزودی به پذیرش بیماران اختصاص می‌یابد.

شهرستان لنگرود بیش از ۱۳۷هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 489029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha