سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز ضمن تکذیب شایعه تعطیلی میدان میون و تره‌بار الغدیر گفت: این میدان تعطیل نمی‌شود و گندزدایی و ضدعفونی ادامه دارد.

تره‌بار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر بدیعی رئیس اتحادیه بار فروشان اهواز، استان خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز گفت: در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص تعطیلی این میدان با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس منتشر شده بود که صحت نداشت و این میدان همچنان به روند فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او بیان داشت: با توجه به مسائل مطرح‌شده در زمینه مقابله با بیماری کرونا، در زمان‌هایی که میدان تعطیل است نسبت به ضدعفونی و گندزدایی میدان میوه و تره‌بار اهواز اقدام می‌شود.

بدیعی تصریح کرد: همه دستورات مربوط به رعایت مسائل بهداشتی به عرضه‌کنندگان محصولات در میدان داده شده و همچنین اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز نیز اطلاعیه‌های لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی را صادر کرده است.

رئیس اتحادیه بار فروشان اهواز افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده، قرار است نسبت به ضدعفونی کامیون‌هایی که بار به میدان می‌آورند نیز اقدام شود تا شاهد مساله‌ای در زمینه انتشار ویروس کرونا در میدان نباشیم.

این مقام مسئول در خصوص احتمال تعطیلی میدان میوه و تره‌بار اهواز اظهار داشت: به هیچ وجه امکان تعطیلی این میدان وجود ندارد، زیرا تعطیلی میدان میوه اهواز باعث برهم زدن شرایط بازار و افزایش قیمت‌ها خواهد شد. مردم به این ارزاق عمومی نیاز دارند و باید این میدان به مردم خدمات‌رسانی کند.

کد خبر 488983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha