صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه ۱۲ اسفندماه نرخ دلار را ۵۰۰ تومان افزایش دادند که اختلاف قیمت آن با بازار آزاد حدود ۲۰۰ تومان بود. قیمت سکه هم با افزایش نرخ دلار و رشد اونس جهانی طلا وارد کانال ۶ میلیون شد.

طلا 833

به گزارش همشهری آنلاین، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز دوازدهم اسفند ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز قبل با افزایش ۵۰۰ تومانی همراه بود. همزمان در بازار آزاد دلار با اختلاف ۲۰۰ تومان از نرخ صرافی‌ها در نوسان بود و از ۱۵۴۵۰ تا ۱۵۷۵۰ متغیر بود و در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار در بازار آزاد حدود ۱۵۴۵۰ تومان معامله می‌شود.

هر اونس طلای جهانی نیز با افزایش ۲۳ دلاری نسبت به روز گذشته ۱۶۱۰ دلار و ۲۰ سنت بود که در لحظه تنظیم خبر ۳ دلار کاهش یافته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران با افزایش ۳۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ  ۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

با توجه به نوسان قیمت و مسیر کاهشی نرخ دلار در بازار آزاد و کاهش سه دلاری اونس جهانی طلا قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید در لحظه تنظیم این خبر با کاهش حدود ۱۰۰ هزار تومانی مجددا به کانال ۵ میلیون تومان برگشت و هر سکه به قیمت ۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 488679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha