مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اندیشیده شدن تمهیدات لازم در خصوص بیماری کرونا، هیچ خطری برای کسانی که به انتقال خون مراجعه می کنند، وجود ندارد.

اهدای خون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر رستم حسن‌زاده گفت: نیازمندان به خون در همه شرایط به فرآورده‌های خونی نیاز دارند و سلامتی و نیاز آن‌ها محدود به زمان خاصی نیست از طرفی محدوده زمانی نگهداری خون و فراورده‌های خونی متغیر است.

وی افزود: از همه عزیزانی که شرایط اهدای خون را دارند بخصوص جوانان بالای ۱۸ سال سن می‌خواهیم که به انتقال خون مراجعه و شادی را به نیازمندان خون و فرآورده های خونی اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این ایام تعطیلات با توجه به افزایش بار مسافرت‌ها و عمل‌های جراحی، نیاز به خون و فرآورده‌های خونی افزایش می یابد.

حسن زاده افزود: شیفت صبح را در دستور کار داریم و برای رفاه افرادی که مشکل شیفت صبح را دارند برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر نیز بتوانند برای اهداء خون مراجعه کنند.

وی بیان کرد: تمامی شرایط و تمهیدات لازم در ارتباط با بیماری کرونا را انجام دادیم و هیچ خطری برای کسانی که به انتقال خون مراجعه می کنند، وجود ندارد.

کد خبر 488634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha