دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اظهار کرد: میزان روجوع مردم به مراکز تعویض پلاک کاهشی پیدا نکرده است، اجباری وجود ندارد که همه در این روزها به مراکز دفاتر خدمات خودرویی رجوع کنند بلکه می‌توانند بسیاری از موارد را یک تا ۲ ماه‌ آینده به تعویق بیندازند.  

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان دوشنبه ۱۲ اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم در موارد غیرضرور برای انجام امور مربوط به تعویض‌پلاک خودرو به مراکز مجاز مراجعه نکنند و در صورت ضرورت نیز به سعی کنند در فواصل زمانی حضور پیدا کنند.  

وی تاکید کرد: کسانی هم که به این مراکز رجوع می‌کنند به توصیه کارکنان مرکز تعویض‌پلاک یا دفاتر خدمات خودرویی توجه کنند و به تعداد مشخص شده وارد محوطه شوند.  

سرهنگ مرادی افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، مراجعین به این مراکز همراه با خود نیاورند و فقط متعاملین با یکدیگر حضور پیدا کنند تا تجمع در مراکز افزایش پیدا نکند.  

وی بیان کرد: تردد خودروها در سطح شهر کاهش یافته است، تمام کارهای مربوط به راهنمایی و رانندگی را تسریع داده‌ایم و توصیه‌های ایمنی به ماموران به صورت روزانه ارائه می‌شود تا به اطلاع مراجعین رسانده شود.  

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۹۷۸ نفر است که ۱۷۵ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۵۴ نفر هم فوت کرده‌اند.  

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علائمی چون تب و تنگی‌نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.  

کرونا مثل سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمن می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون بیشتر از سه درصد مبتلایان نیست.  

کد خبر 488597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha