سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا تمامی تاسیسات گردشگری اعم از هتل ها و مراکز اقامتی و پذیرایی ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

تاسيسات گردشگري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مجید صفایی گفت: امسال گروه‌های نظارتی برای بررسی اماکن گردشگری در ایام نوروز تشکیل شده است و به طور شبانه روز تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید آن ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: این گروه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ به صورت کشیک شبانه‌روزی بر تمام تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نظارت مستمر دارند.

 سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی تاسیسات گردشگری بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای مقابله با ویروس کرونا باید ضدعفونی و گندزدایی شوند و با هرگونه کم کاری در این خصوص برخورد قانونی می شود.

صفایی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های کنترل و مقابله با ویروس کرونا از سوی این وزارت خانه، اقدامات پیشگیرانه و موارد ایمنی و بهداشتی در واحدهای پذیرایی و اقامتی سراسر نقاط کهگیلویه و بویراحمد باید اجرایی شود.

وی ابراز داشت: تاکنون تمامی هتل‌های کهگیلویه و بویراحمد گندزدایی و ضدعفونی شده‌اند و بدون شک این عملیات ادامه خواهد داشت.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

کد خبر 488550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha