همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور و ابتلای حدود هزار نفر و فوت ۵۴ نفر به آن، وزیر بهداشت اعلام کرده که محدودیت‌های سنگین‌تری برای ورود به شهرهای آلوده اعمال خواهد شد.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سعید نمکی گفت: نیروی انتظامی از همان دقایق اول در کنار ما بودند و در برقراری امنیت در بیمارستان‌هایی که قرنطینه بودند، کمک بسیاری کردند. از طرف دیگر آن فضای مسمومی که برخی برای تشویش اذهان عمومی ایجاد کرده بودند و هم سو با رسانه‌های معاند مدیریت می‌شد، به منظور کاهش این مسمویت ها به کمک ما آمدند.

 وی ادامه داد: با ارائه امکاناتی که برای ضدعفونی کردن سطح شهر ایجاد شد، به جو روانی موجود در جامعه کمک شد و همچنین کنترل ترددها از طریق پلیس راهور و ناجا صورت گرفت و در ادامه محدودیت‌های سنگین تری برای ورود به شهرهای آلوده اعمال خواهد شد. این اتفاق حتی در سطح استان‌های دیگر هم در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت گفت: برخورد با سودجویان نیز از سوی ناجا صورت گرفته که با کشف یک سری انبارها و ارائه تجهیزات به بازارها به همکاران ما کمک کرده‌اند. نیروهای مسلح که همواره در صحنه بوده‌اند باعث دلگری ما شدند و این روزها هرگز احساس سختی و تنهایی نکردیم امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

کد خبر 488545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha